Компанія Ferrari, що входить в автомобільну групу Fiat, оголосила конкурс на право офіційно продавати її автомобілі на українському ринку, повідомляє газета Дело.
Про це повідомили в компанії Модена Авто, яка також претендує отримати статус дилера Ferrari.
Зараз Модена Авто є ексклюзивним дистриб’ютором марки Maserati, яка, як і Ferrari, входить в концерн Fiat. За словами керівника відділу маркетингу Модена Авто Ірини Григор’євої, її компанія вже давно домагається від Ferrari права представляти марку в Україні, і, безумовно, задоволена повідомленням про конкурс. «Ім’я компанії, яка перемогла, сподіваємося дізнатися в найближчі тижні», — сказала вона.
Але Модена Авто доведеться змагатися за право представляти Ferrari із найбільшим гравцем українського авторинку, корпорацією УкрАвто, що підконтрольна Таріелу Васадзе. УкрАвто також бере участь у конкурсі і, за словами начальника департаменту маркетингових комунікацій компанії Ірини Міхалевої, готова запропонувати Ferrari «високоякісний сервіс, автосалон у центрі Києва та досвід у просуванні автомобілів преміум-класу». (Укравто є імпортером Mercedes-Benz.)
Раніше саме відсутність належного рівня сервісу, а також незадовільна якість доріг призвели до відмови Ferrari розвивати продажі в Східній Європі. Зараз же ринок країн Східної Європи в Ferrari вважають перспективним — у Росії компанія готується відкрити повноцінне представництво.
Однак, почесний президент автокорпорації АІС, народний депутат Дмитро Святаш упевнений, що для автомобілів такого класу в Україні ще не настав час. «Ціни на Ferrari починаються з 300 тисяч доларів, а найбільш популярні моделі коштують близько мільйона доларів, тому їх продажі в Україні будуть обчислюватися одиницями. Подивіться, де розташовані головні представництва Ferrari, — у регіонах поблизу Монте-Карло, в Каліфорнії та Лас — Вегасі», — сказав він. Слова Святаша підтверджують результати роботи російського імпортера Ferrari — компанії Mercury. У минулому році, який був піковим для російського ринку, вона продала близько 50 автомобілів.
У тому, що партнерство з Ferrari дасть українській компанії в першу чергу іміджеві плоди, упевнений гендиректор Autoconsulting Олег Омельницький. «Витрати, які український партнер повинен буде вкласти у відкриття салонів, рекламну кампанію і сервісне обслуговування, окупляться ще дуже не скоро. Але ця компанія зможе заявити, що користується довірою Ferrari, а це в автомобільному світі дорогого коштує», — зазначив експерт.
Компанія Scuderia Ferrari почала діяльність у 1928 р. з виробництва гоночних автомобілів. У 1947 році оновлена Ferrari SpA вийшла на ринок легкових автомобілів люкс-класу. Всесвітньо відома успіхами своїх болідів у гонках Formula 1, компанія успішна і в автобізнесі: у 2008 році Ferrari SpA продала 6,5 тисяч автомобілів, отримавши прибуток у розмірі 339 мільйонів євро. Штаб-квартира і фабрика компанії розташовані в містечку Маранелло на півночі Італії.
Оборот компанії в 2007 році склав 1,67 мільярда євро, в 2008 — 1,92 мільярда євро. 93,4% компанії зараз належить концерну Fiat.
Раніше повідомлялося, що компанія Ferrari знизила ціни в Західній Європі на 50% через кризу.