Як виступить Ferrari в Японії

Думка: чи зможе Ferrari виступити на «Сузуці» так само сильно, як у Сінгапурі?
Скудерія блищала у минулому вікенді, зупинивши домінування Red Bull. Але що це — одиночний успіх чи глобальні зміни в розстановці сил?

Ferrari вдруге в історії F1 стала командою, яка зупинила рекордну серію перемог у суперників. У 1988 році в Монці Герхард Бергер зупинив непереможну McLaren з Аленом Простом і Айртоном Сенною, а в минулу неділю в Сінгапурі Карлос Сайнс зупинив переможну ходу Red Bull, яка виграла 14 Гран Прі з початку чемпіонату.

Сама Скудерія не могла підкорити вершину підіуму протягом 26 етапів — тому повністю насолоджувалася моментом триумфу. Але паддок «Маріна-Бей» порожній, майно організаторів і команд вже в Японії — і тому всі думки також пов’язані з «Сузукою».

Під час святкувань у Сінгапурі Сайнса питали, на що вони з командою можуть розраховувати у найближчі вихідні. Гонщик не дозволив емоціям взяти верх: «Поки ми змогли добре адаптувати машину до умов, де потрібно піддавати тиск вищий, ніж середній, всі повороти на 90 градусів, напрямок руху змінюється швидко і багато довгих прямих. Це саме те, що підходить нашій машині. Але попереду інші траси — і там, не виключено, нас чекає боротьба за п’яте або шосте місце».

До слів іспанця важливо додати, що сінгапурська траса добре захищена від вітру, пориви якого є критично небажаними для SF-23.

Можна згадати, як недавно Карлос вже очолював в Монці, але там конфігурація гоночного кільця не дозволила йому утриматися впереду. У гонщика не було можливості вибрати комфортний темп, як у Сінгапурі, шини перегрілися, і Сайнс програв битву Red Bull.

На «Сузуці» хороша стартова позиція знову буде корисним бонусом, але зовсім не гарантією успіху. Тому голова Ferrari Фредерік Вассер був дуже обережним у прогнозах.

«Ми збережемо той же підхід, що в Монці і Сінгапурі», — сказав він. — «Не знаю, що сталося з Red Bull протягом минулого вікенду. Але якщо подивитися наших принципових суперників, Mercedes і McLaren, їхня форма не дуже змінилась порівняно з попередніми гонками. У кваліфікації все так само вирішують кілька сотих.

Етап в Японії ми розпочнемо з чистого аркуша. Один успішний вікенд не змусить нас одразу почувати себе чемпіонами».

Але все ж є відчуття, що Скудерія і справді змогла зробити помітний крок вперед під час літніх канікул. У Зандворті все було неоднозначно: результати виявилися дуже скромними, але гонщики відзначали, що задоволені виконаною роботою.

«В нашому спорті не буває чудес», — сказав Вассер. — «Неможливо разом збросити полсекунди, але ти можеш просуватися вперед невеликими кроками. Команда добре справилася з складним вікендом, і я хотів би виділити цей момент. В Зандворті нам вдалося д

ізнатися щось важливе про налаштування, і це дозволило виступити в Монці і Сінгапурі на абсолютно новому рівні».

Важливо пам’ятати ще про одне обставину. Результат Ferrari (а в рівній мірі Mercedes, McLaren і Aston Martin) на Гран Прі Японії буде в значній мірі визначатися тим, що зможе показати Red Bull. Розмовляючи з репортерами, в Сінгапурі всі майже одноголосно запевняли, що на «Сузуці» ми побачимо попередніх «Биків», за якими неможливо випередити.

Правда, без мікрофона можна було почути, що нові заходи контролю за гнучкістю крил проходили для RBR взагалі не так безболісно. Тим цікавіше буде подивитися, що принесуть п’ятничні тренування в Японії.


Насолоджуюсь красою та потужністю автомобілів. Розповідаю про визначні події!

Advertisement

Comments are closed.