Представлений перший Ferrari із 120-градусним развалом циліндрів у 690-сильному двигуні V6
У Ferrari 296 Challenge 2024 інженери відмовилися від гібридної трансмісії
Оскільки норми викидів у багатьох частинах світу стають жорсткішими, виробникам автомобілів стає все важче випускати на ринок потужні автомобілі з внутрішньосгорювальним двигуном. Навіть Ferrari вимагає електрифікації своїх автомобілів, призначених для доріг загального користування. Таким шляхом йшли гібридний 296 GTB, а також кабріолет 296 GTS.
Представлений перший Ferrari із 120-градусним развалом циліндрів у 690-сильному двигуні V6
Тепер виробник випустив Ferrari 296 Challenge 2024 року на базі чистого двигуна V6 без будь-якої гібридної допомоги. Цей автомобіль не може використовуватися на дорогах загального користування, він буде брати участь у гонках Ferrari Challenge Trofeo Pirelli і замінить модель 488 Challenge Evo.
В основі Ferrari 296 Challenge 2024 року лежить 3,0-літровий двигун з подвійним турбонаддувом, в якому відсутній гібридний компонент, як і в 296 GT3, випущеному в сезоні 2023 року. Не дотримуючись строгих правил, обов’язкових для дорожніх автомобілів, інженери збільшили потужність V6 до 690 к.с. і 740 Нм крутного моменту.
Представлений перший Ferrari із 120-градусним развалом циліндрів у 690-сильному двигуні V6
Ferrari з гордістю заявляє, що двигун потужністю приблизно 230 к.с. на літр забезпечує рекордну потужність для свого сегменту. Новий 296 Challenge — перший гоночний автомобіль, у якому використовується 120-градусний развал циліндрів в двигуні V6 в історії Ferrari Challenge Trofeo Pirelli.
Ця машина може похвалитися карбоново-керамічними гальмами, модернізованою системою ABS, позиченою від 296 GTB, і новими 19-дюймовими шинами Pirelli, спеціально розробленими для гонок.
Представлений перший Ferrari із 120-градусним развалом циліндрів у 690-сильному двигуні V6
Є ще аеродинамічний пакет, який допомагає 296 Challenge генерувати понад 870 кг прижимної сили при швидкості 250 км/год, що є рекордом для гоночного автомобіля Ferrari.